Thursday, May 11, 2006

Verloren plaatsen

Dit filmpje is onderdeel van de laatste periode van het 2e jaar. De opdracht is om elke week een dag(week)boekfilmpje te maken over iets wat je heeft 'verwonderd' (of verbaasd etc.). Dit is daar één van en is het meest af van allemaal, want aan alle anderen wil ik nog veel dingen veranderen of nog helemaal opnieuw doen. Bij deze zou ik misschien het geluid nog eens opnieuw of anders willen doen omdat de muziek misschien iets te dramatisch is... Aan de andere kant nodigt het ook wel weer een beetje uit voor deze muziek....
Het is de bedoeling dat alle filmpjes uiteindelijk op de één of andere manier gebundeld worden. Niet zozeer in 1 film maar meer in 1 pakket als dvd, website of wat dan ook maar... Wie weet zet ik dat hier ook nog wel op als dat mogelijk is. (Ik heb nu in elk geval nog geen idee hoe ik dit ga doen!)

4 Comments:

Blogger jkkl said...

harx

het is goed wat je doet. eerstejaars kussen de weg die jij gaat

groetx

wij

2:56 PM  
Blogger Harkoh said...

dankudanku

3:58 PM  
Blogger Harkoh said...

Ah you find my blog I see... And yes, these are dutch words but I'm not sure if I understand what youre trying to say haha... Except 'bevallen', I understand that one... so thanks anyway!

And yes again, this is my town but they destroyed all the houses by now. (still sure youre going to visit me???) But in a lot of cities in Holland they're destroying houses(streets) like these to place more expensive houses instead....

So,
Thanks Ill write you a normal email now, Hark'oh

4:59 AM  
Blogger Jef Monté said...

ja, ik heb nog eens gekeken, en deze heeft zekers potentie!

3:37 PM  

Post a Comment

<< Home